Op- en of aanmerkingen over BHS 2.0, graag per mail naar dba@lvbhb.nl.
Vragen over passen, schouwen, keuren, Varend Monument®, Rondje Sporen Onderzoek, graag per mail naar: sc@lvbhb.nl.
Bekijken Trots Alles (BHS-nummer: 15040)
Onderstaande tijdlijn, is gebaseerd op de gegevens in BHS onder de diverse subkoppen van Eigenaren, Motoren etc. onder Gegevens hierboven...
Aanpassingen in BHS onder die subkoppen onder het menu-item Gegevens, hebben dus ook direct invloed op deze tijdlijn.
Heb je suggesties tot verbetering, mail dan naar dba@lvbhb.nl.

Tijdlijn

30-11--0001 is het schip gemeten in .
Volgens meting: HN546, die toen gedaan is, golden op dat moment de volgende gegevens:
Scheepstype:
Scheepsnaam:
Bouwjaar:1940
Scheepswerf:Voorwaarts in West Graftdijk
Lengte:0,00 meter
Breedte:0,00 meter
Tonnenmaat:0
Eigenaar: uit:
Brandmerk:

In 1940 heeft het schip een nieuwe eigenaar gekregen.  Dit was T Boersma uit Wormerveer.
Deze had het schip in eigendom tot 1969.


In 1940 heeft het schip een nieuwe naam gekregen: Trots Alles

In 1969 heeft het schip een nieuwe eigenaar gekregen.  Dit was P Zuiddam uit Roterdam.
Deze had het schip in eigendom tot 1978.


In 1969 heeft het schip een nieuwe naam gekregen: Parma

In 1972 was een nieuwe keerkoppeling geplaatst van het merk Masson.
Het type was: Hydraulisch en de versnelling/vertraging: 1:4.
De keerkoppeling is niet meer aanwezig.

In 1972 is er een nieuwe motor geplaatst. Dit was een Fiat 521.
De motor was van 1972 en was 175 APK. De motor is niet meer aanwezig.

In 1978 heeft het schip een nieuwe eigenaar gekregen.  Dit was W de Vries uit Maasbracht.
Deze had het schip in eigendom tot 1988.


In 1978 heeft het schip een nieuwe naam gekregen: Furie

In 1988 heeft het schip een nieuwe eigenaar gekregen.  Dit was W Pit uit Amsterdam.


In 1988 heeft het schip een nieuwe naam gekregen: Parma

In 1989 heeft het schip een nieuwe naam gekregen: Trots Alles

In 1990 is er een nieuwe laadmast geplaatst van Staal.
De mast steekt 12,00 meter boven het dek uit.
Voor de mastkoker zijn de volgende bijzonderheden bekend:
Zelf geplaatst op plaats originele laadmast

is er een gebruikte motor geplaatst. Dit is een FIAT 521.
De motor is van 1972 en is 177 APK. De motor is de huidige motor.